Comfort butikkene har suksess med Purus butikkonsept

Under Comfortmessen som ble avholdt på The Qube, Gardemoen den 12 og 13 februar var det svært mange fornøyde Comfort butikker som så viktigheten av gode utstillinger som gode salgsfremmende verktøy.

Purus Joti AS lanserte i fjor høst et helt nytt butikkonsept som illustrerer hvor viktig sluket er ved valg av interiør.

Fagansvarlig for butikkene Hanne Skjemstad er tilfreds med årets messe og den inspirasjon som Purus og andre leverandører viser overfor Comfortørene.

Bra erfaring

- Vi har hatt bra tilslutning på vårt butikkonsept hos Comfort butikkene, sier salgssjef Søren Brøndum Knudsen. Tilbakemeldingene har vært svært positive. Resultatet ser vi når vi fikk 15 nye bestillinger bare på disse to dagene. I tillegg vet vi at mange flere kommer til å bestille innen påske.

Gode salgsverktøy er nøkkelen

- Viktige salgsverktøy er godt å ha med når sluttbrukeren besøker Comfort butikkene. Vi har skreddersydd løsninger som gjør at det estetiske er like fremtredene som det tekniske. 

Det viktigste er at baderommet skal ha lang levetid og det skal være trygt å installere Purus Line. Dette ser vi fungerer hos Comfort butikkene.

For mer informasjon:

Salgssjef: Søren Brøndum Knudsen,

+47 95 13 20 84 / sorenk@joti.no

Arkiv